субота, 11 лютого 2017 р.

Вітаю вас, дорогі мої друзі! Моя творча відпустка добігла кінця; вона виявилася значно довшою, ніж я розраховувала спочатку, але мала свої плюси: блог оновлено. Сподіваюся, тепер вам значно зручніше буде порожувати ним, легше знайти потрібну інформацію. Я зберегла традиційні рубрики і час їх публікації. Наприклад, краєзнавчі нариси з'являтимуться по вівторках, "Вивчаємо українську мову" по середах, у четвер - "Офіційна інформація" чи "Мовні цікавинки", на п'ятницю припадатиме "Поетична сторінка", по суботах ми будемо досліджувати унікальність України, а в неділю публікуватиму щось для гарного настрою. У понеділок пропоную вам самим зазирнути до рубрики "Місяцелік". Однак це лише орієнтовний план. Із задоволенням і вдячністю прийму ваші побажання і пропозиції. Тому пишіть!
Думаю, за ці півтора місяця ви скучили за різноманітними новинками й цікавинками так сильно, як і я. Тож вирушаймо в захоплюючу мандрівку рідною країною, її мовою, культурою!

2 коментарі:

Вікторія Барановська сказав...

Ура! Нарешті!!!
Вітаю з поверненням!!!
Скучили-скучили!!!
Як гарно й сонячно тут у Вас!
Творчих успіхів і знахідок!!!

Марина Денисенко сказав...

Дякую! :)