середа, 30 грудня 2015 р.

Цього дня народилися: М.Семенко

Михайль СЕМЕНКО

МОРЕ МОЄЇ ДУШІ
В темную ніч я до моря душі
прислухаюсь.
Море мовчить, мороком вкрите,
урвища сплять у тиші.
Я вдивляюсь.
Серце серпанком зловісним облите,
Бачу примари.
В тиші морській бліді їх хвилі пливуть,
котяться німо бурунами.
Привид чи хмари?
Страшно в мовчанні. Духів женуть
над нами.
Море мовчить, млою облите,
урвища сплять у тиші.
В темную ніч, всю примарами вкриту,
я вдивляюсь.
Вслухаюсь
у море моєї душі.
3. IX. 1913. Київ
Джерело: М.Семенко. ПОЕЗІЇ. - Київ: Радянський письменник, 1985.

Михайль Семенко (31.12.1892 - 24.10.1937) - яскравий представник українського модерну початку ХХ століття, засновник футуризму. 

Надзвичайно цікаво пише про нього Любов Якимчук у статті "Михайль Семенко: від футуризму до тероризму":  http://litakcent.com/2012/12/27/myhajl-semenko-vid-futuryzmu-do-teroryzmu/

За цим посиланням можна знайти твори поета: http://www.poetryclub.com.ua/metrs.php?id=128&type=tvorch


Немає коментарів: