середа, 14 лютого 2018 р.

Святковий урок української ;)))

Пов’язане зображенняДавайте говорить друг другу комплименты,
Ведь это все любви счастливые моменты.
Булат Окуджава

Не втрималася, щоб не процитувати свого улюбленого поета саме сьогодні. Я вже говорила в попередні роки, що до Дня всіх закоханих ставлюся спокійно, навіть прохолодно. Але той вибух любові, що відбувається кожного року 14 лютого, для мене переважає безглуздість цього свята (чому в закоханих є лише один день на рік? хіба для них кожен день не повинен бути святом?..). І якщо багатьом людям для того, щоб проявити свою справжню суть - любов, потрібен Валентинів день, то варто, як на мене, оголосити його державним святом. Але мені би дуже хотілося, щоб у вас, дорогі друзі, кожен день був ущерть сповнений щасливими моментами кохання 
А для того, щоб легше було проявляти свою симпатію словами, невеличкий словничок компліментів. Доповнюйте його своїми винаходами в коментарях 
Результат пошуку зображень за запитом "картинки до дня валентина"
  • А в якому модельному агентстві Ви працюєте, дівчино? Вибачте за допитливість.
  • Ви пробували позувати художнику? Ваша прекрасна зовнішність просить про це!
  • Десь я вас бачив. Можливо, уві сні (або У мрії).
  • Дівчино, дозвольте мені подякувати Вам за те, що Ваша зовнішність допомогла забути про всі мої проблеми. Я милувався Вами всю дорогу й навіть не згадував про них.
  • Зараз я розумію, чому ваш чоловік так поспішає додому після роботи. Ваша краса мені сказала про це.
  • Мені подобається, як ти змінилася (або Який у тебе сьогодні вигляд). Що? Ти не нафарбована (або Що? Це повсякденний одяг?)?
  • Моя мама, звичайно, дуже добре готує, але ти перевершила її!
  • Не хотів я говорити, що ти краща за всіх, але це неспростовний факт.
  • Твоя впевненість - це причина твоєї краси, розуму, енергійності і привабливості.
  • Твоя усмішка і ластовиння! Та я просто закоханий в них!
  • Як тебе завоювати? О, моя казкова принцеса!
  • Який незвичайний крій у вашого костюма! Він мені надзвичайно подобається.
  • Я не можу встояти перед вашою красою. Ой! Я навіть забув, куди збирався йти.
  • Я осліп від Вашої краси!
А наостанок кілька порад від  Pan-Ta-Pani.

Результат пошуку зображень за запитом "картинки до дня валентина" Мистецтво говорити компліменти

Уміння говорити компліменти покращує стосунки з оточуючими і допомагає налагодити особисте життя. За допомогою компліментів можна завоювати серце людини.
Справжній комплімент виходить від серця і здатний вмить підняти настрій тому, кому він адресований. За допомогою компліменту можна легко і майстерно підкреслити те, що відрізняє людину від інших, робить його особливим. Зрозуміло, комплімент припускає деяке перебільшення існуючих достоїнств співрозмовника, але в розумних межах. Це, якщо можна так сказати, лестощі в терапевтичних дозах.
Комплімент, красиво сказаний чоловікові - не менше короткий шлях до його серця, ніж шлях через шлунок. Отже, розглянемо основні види компліментів:
1. Непрямий комплімент. Це коли хвалять не найбільшого співрозмовника, а щось, що особливо дорого йому і становить предмет його гордості. Не було ще жодного чоловіка, якого залишив би байдужим комплімент, сказаний про його автомобілі. Не соромся в вигуках, використовуй метафори ("це не машина, а симфонія", "це втілений в метал політ") - і він навіки твій. За відсутності автомобіля можна похвалити його собаку, зі смаком обставлену квартиру, нарешті, геніально зварену каву.
2. Констатація факту. Підкресли якусь його незаперечну принаду. Наприклад: "Ти, як завжди, пунктуальний". Або: "Маєш чудовий вигляд, схуд". Краще бути заздалегідь упевненою, що такі компліменти припадуть йому до смаку.
3. Порівняння. "Ти сексуальний, як Джонні Депп!". Однак, тут потрібно бути впевненою, що чоловік обізнаний про твої симпатії і має схожий смак.
4. Комплімент "мінус-плюс". Досить сильнодіючий засіб. Спочатку потрібно висловити критичне зауваження ("мінус"), а потім "підсолодити" його приємним повідомленням. "Ти сильно запізнився на зустріч у банк, але без твоєї допомоги я б ні за що не розібралася з усіма цими розрахунками".
5. Деяке приниження власних заслуг: "Я ніколи б не зуміла так дипломатично поговорити з цим офіціантом, як ти".
6. Визнання авторитету. Чоловікові, безперечно, підлестить, якщо ти звернешся до нього за порадою в справі, у якій він уважає себе компетентним. "Знаєш, я хотіла би з тобою порадитися. Я хочу купити новий ноутбук/мобільний телефон/автомобіль..." Йому приємно буде усвідомлювати свою потрібність, авторитетність. А як приємно буде відчути себе лицарем, який прийшов на допомогу прекрасній дамі!

Деякі правила компліментотворення: 

1. Звертаючись до співрозмовника, завжди називай його на ім'я. Ім'я - перше слово, що входить у наше життя, і відгук на нього - рефлекторна позитивна реакція, що йде корінням у дитинство.
Результат пошуку зображень за запитом "картинки до дня валентина"2. Не говори банальностей, не підкреслюй очевидне: "Який ти розумний!", "Який ти красивий!" Звичайно, зустрічаються чоловіки, які здатні "проковтнути" такі грубі лестощі, але все ж краще придумувати особливі, оригінальні компліменти.
3. Не перегравай. Комплімент має бути щирим!!! Але пам'ятай, що людина швидко звикає до хорошого, тому "перегодовувати" її компліментами не варто.

4. Стеж за інтонацією. Цінність компліменту збільшується, якщо він сказаний щиро й серйозно. У жодному разі не варто говорити з іронією, глузуванням - це може мати абсолютно протилежний ефект.
5. Говори коротко і зрозуміло. Іноді, намагаючись висловитися яскравіше, автор компліменту залазить у такі стилістичні нетрі, що нікому вже не зрозуміло, заради чого, власне, вся ця каша заварювалася.
6. Не забувай про правила хорошого тону. Уяви ситуацію, що ти обсипала компліментами на вечірці чоловіка, поруч із яким сидить його дружина. Якими б благородними не були твої наміри, навряд чи дружина це зрозуміє.

Немає коментарів: