субота, 17 лютого 2018 р.

Вітаю!

Я не знаю інших ознак переваги, крім доброти.
(Людвіг ван Бетховен)
Доброта - це те, що може почути глухий і побачити сліпий.
(Марк Твен)
З всіх чеснот і достоїнств душі найбільше достоїнство - доброта. 
(Френсис Бекон)
Доброта - якість, надлишок якого не шкодить.

 (Джон Голсуорсі)
Сьогодні День спонтанного прояву доброти. Ось так! Це точно наш день, друзі, - правда ж? Бо девізом нашого з вами кожного дня є слова Роберта Бейдена-Поуелла: "Жодного дня без доброї справи!" 
А для підтримування сили внутрішнього сонця кілька прекрасних поезій українських митців 





Іван Драч
***
Хіба чекати плати за добро?
Нехай в руці зламається перо,
Нехай твоя зламається рука,
Що за добро добра собі чека!

Добро твориться просто – ні за так.
Так, як цвіте і опадає мак,
Як хмарка в’ється і сміється пташка,
Як трудиться мурашка-горопашка.

Хай сіє зерна скрізь метка рука,
І в океан добра тече ріка,
І не зросте із нього ковила…
Лиш так змагаймо океани зла…


Марія Матіос
***
Якщо в мені – ані сльози добра,
Якщо в мені – лиш відгомін любові,
Нехай вода моєю стане кров’ю
І затвердіє серце, мов кора.

У воду прийде нересту пора,
В корі постане дерево могутнє,

То буде небанальна моя сутність,
Якщо в мені – ані сльози добра.

Немає коментарів: