пʼятниця, 28 квітня 2017 р.

Поради психолога

Якось мої учні вирішили, що нашому класу потрібен девіз - вислів, який би виражав характер колективу і водночас мотивував би на звершення. Діти довго обирали, сперечалися, жоден варіант не влаштовував більшість. Зрештою, вони спитали, чи є девіз у мене. Per aspera ad astra - у моєму житті так уже склалося, що до зірок не завжди вдавалося дотягтися, але завжди - крізь терни. Так латинський крилатий вислів "крізь терни до зірок" став девізом моїх учнів. Цікаво, чи пам'ятають вони його? Чи зрозуміли його до кінця? Адже йдеться не лише про те, що будь-який успіх досягається значними зусиллями, часто супроводжується болем і втратами, принаймні, певними обмеженнями... Ця максима натякає не на результат - успіх, а на процес, що йому передує. І яким би він не був, думаю, по суті це завжди навчання. Навіть у відносно відомій діяльності кожного разу виникають нові обставини, і треба знову вчитися нового. А як цікаво занурюватися в щось справді нове, якою захоплюючою може стати путь у невідоме! Я продовжую йти цією дорогою і досі, і з роками вона стає для мене все привабливішою. Якби мої діти спитали про моє кредо тепер, я би, не вагаючись, відповіла: "Semper tiro", - бо, схоже, так назавжди і залишуся учнем 
Більше про те, як постійне навчання допомагає не лише в професійній сфері, а і в особистому житті, читайте в статті "Постійно вчитися нового — зробіть це своєю звичкою".
Давайте запроваждувати цей девіз у власне життя і ділитися успіхами! А про що нове ви, друзі, хотіли б дізнатися?

1 коментар:

Вікторія Барановська сказав...

Дякую, за цікаві спогади-міркування, Марино! Згодна в усьому. Спасибі за посилання на корисну
статтю!