пʼятниця, 18 листопада 2016 р.

Поетична сторінка

Чого я хочу ще для себе?
І що мені ще не дано?
Вже маю крила. Дайте неба.
І трішки щастя. Заодно.

Пропоную вам, друзі, поринути в дивовижний світ поезії однієї з моїх улюблених письменниць - Ганни Чубач.
***

В рідному краї сонце тепліше
І зеленіша в полі трава.
Вищі дерева, люди добріші.
І голосніші в пісні слова.
Хустка тернова, мамина мова
Знов нагадають серцю про те:
В рідному краї сонцем любові
Навіть колючий терен цвіте.
СВЯТКУЮ ДЕНЬ
Святкую день: веселий і сумний,
Який не є, а я його святкую.

У кожнім ранку стільки новизни, 

Що я невдач минулих не рахую.

Хай кожна мить минається, летить…
Але на святі довшають хвилини.
Чим яскравіше день мій відгорить,
Тим більше світла до людей полине.
І вечори святкові не спішать:
Останній промінь спішно не ховають.
Якщо із буднів не зробити свят,
То і найвищі обрії злиняють.

ЖІНКИ
Хтось підставляє власну мірку,
А хтось дивується при всіх:


- Ну як це так? Тобі так гірко,

А ти даруєш людям сміх?
Не проявляйте зверхню милість.
Не вчіть мене, як треба жить.
Сльоза, що потайки скотилась,
На вітрі висохне за мить.
Такі не схожі ми на вдачу.
І кожна має власний гріх.
Одна - сміється, інша - плаче.
Болить однаково в усіх.




***
А висота - душі потреба.
Не осуди хоч ти мене.
Я піднімаюся у небо,
Щоб краще бачити земне.
***
Не помились на першім слові,
Сказавши в зустріч щось сумне.
В мені багато є любові!
Багато! Більше, ніж мене!

***
Хіба що вітер, тихий вітер
Присяде вранці на траву,
І сам собі почне радіти,
Що ти - десь є, а я - живу...

Фото Ірини Джуль
В КІНЦІ ЖИТТЯ
Вийду у поле.
Гляну за обрій.
Сонце з-за хмари всміхнеться.
Як воно гарно!
Як воно добре!
Як моє серденько б'ється!
Гірко ридала.
Дзвінко сміялась.
Крила носила небесні.
Не нажилася!
Не наспівалась!
Не надивилась на весни!

1 коментар:

Вікторія Барановська сказав...

Теж дуже люблю поезію Ганни Чубач!
Чудова поетична та фотодобірка!
Дякую, Марино!