неділя, 2 жовтня 2016 р.

Для гарного настрою

За народними звичаями, зараз саме шлюбний сезон. Тож пісня буде до речі (і не кажіть потім, що я вас не попереджала ).

БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ, VRODA, ІВАН ЛЕНЬО

 ДОЛЕ МОЯ
Пожену я лебеді до Дунаю, до води.
Ой доле моя! До Дунаю, до води.
Ой вже мої лебеді, та й наплавалися.
Ой доле моя! Та й наплавалися.
Ой вже мої карі очі, та й наплакалися.
Ой доле моя! Та й наплакалися.
Горе ж тому лебедю, проти води пливучи.
Ой доле моя! Проти води пливучи.
Горе ж мені, молодій, годити свекрові.
Ой доле моя! Годити свекрові.
Я свекрові догоджу — білу постіль постелю.
Ой доле моя! Білу постіль постелю.
Я свекрусі догоджу — голівоньку догляджу.
Ой доле моя! Голівоньку догляджу.
Діверкові догоджу — шовком комір вишию.
Ой доле моя! Шовком комір вишию.
Я зовиці догоджу — русу косу зав’яжу.
Ой доле моя! Русу косу зав’яжу.

Немає коментарів: