субота, 16 січня 2016 р.

Мальовнича Україна: Сучасний український живопис

«Мистецтво — це каторга. Я працюю 365 днів на рік і без цього не можу. Це присуд долі, карма, вирок, приреченість. І нікуди не дінешся. Я мрію погрітися на пляжі, полежати у траві, слухаючи як вона росте, я хочу дивитися, як пливуть у небі хмари, хочу тішитися, веселитися, спілкуватися в компанії, не відмовився б піти до школи, щоб когось там чогось навчити. А потім думаю: а мені ж теж хочеться самому щось зробити. Непереможна думка!» - стверджує художник Іван Марчук, роботи якого давно знаходяться в багатьох колекціях по всьому світу. 

Ще мені дуже подобаються роботи Євгенії Гапчинської.

А що ви знаєте про сучасний український живопис? Пропоную цікавий матеріал "ТОП-7 сучасних художників України".

Немає коментарів: