субота, 30 січня 2016 р.

Цього дня народилися: Всеволод Нестайко

"А коли я став по-справжньому дорослим, мені страшенно захотілося повернутись назад у дитинство — догратися, досміятися, добешкетувати... Вихід був один — стати дитячим письменником. Так я й зробив. І, пам’ятаючи своє невеселе дитинство, я намагався писати якомога веселіше"
Сьогоднішній іменинник - український дитячий письменник Всеволод Нестайко (30.01.1930 - 16.08.2014). 

Якщо ви досі не знайомі з веселими героями його книжок, обов'язково надолужте це! Тут я пропоную вам добірку фільмів за повістями В.Нестайка. Правда, останні російськомовні і через це дещо програють, але подивитися варто хоча б для того, щоб уявити, яким було (чи могло бути) дитинство ваших бабусь і дідусів.

«Тореадори з Васюківки» (1965)

Безсмертна дитяча класика Всеволода Нестайка, на якій виростає вже третє покоління українських читачів. Короткометражна дитяча комедія Самарія Зелікіна за одним із епізодів «Тореадорів із Васюківки». Що це за книжка – розповідати не потрібно? ;)

«Одиниця з обманом» (1984)

«Чудеса в Гарбузянах» (1985)

Веселого перегляду й читання! 

Немає коментарів: